Моторна олива RAVENOL 5w40 HCS (Німеччина) для бензинових і дизельних (турбодизельних) двигунів.
SAE 5W-40.
Олива MB 229.3 RAVENOL HCS (Німеччина) - моторна олива вищої якості, виготовлена на основі гідрокрекінгових базових олив. Застосування гідрокрекінгових базовох олив дозволяє при високих експлуатаційних властивостях забезпечити більш низьку вартість продукту в порівнянні з повністю синтетичною моторною оливою. Висока термостабільність основи запобігає окисленню оливи і завдяки його лонглайф властивостями, збільшує міжсервісний інтервали заміни. Надійно захищає двигун при екстремально важких умовах експлуатації, включаючи експлуатацію автотранспорту в міському циклі «Старт-Стоп».
Вязкістний інтервал 5W40 дозволяє застосовувати синтетичну моторну оливу RAVENOL HCS 5W40 цілий рік, включаючи холодну зиму. Призначено для сучасних багатоклапанних двигунів з гідрокомпенсаторами бензинових і дизельних двигунів (включаючи турбовані) легкових автомобілів, мікроавтобусів і джипів.
RAVENOL 5W-40 Hydrocrack Synthese HCS 5W-40 відповідає таким технічним:
ACEA A3-02;
B3-98 редакція 2;
B4-02;
API SL / CF Ліцензія API 2224;
API SM / CF Ліцензія API 2224.
Олива RAVENOL, 5W-40 RAVENOL Hydrocrack Synthese HCS 5W-40 офіційно випробувано і схвалено:
MB-229.3;
VW 502 00;
VW 505 00;
Renault RN0700, Renault RN0710.
Моторна олива RAVENOL Hydrocrack Synthese HCS 5W-40 виконує вимоги:
Opel GM-LL-B-025;
MB 229.5 / MB 226.5;
BMW Longlife-01;
Porsche A40;
Chrysler MS-10850, MS-10896;
PSA B71 2296;
Fiat 9.55535-H2.
Застосування RAVENOL 5W-40 RAVENOL Hydrocrack Synthese HCS 5W-40 забезпечує:
- миттєве змащування всіх критичних вузлів і деталей двигуна на стадії «холодного пуску»;
- економію палива до 6% в порівнянні зі звичайним мінеральним маслом;
- безпроблемний пуск двигуна при низьких температурах;
- запобігання утворення нагару і лакообразних відкладень, що порушують тепловідвід від поршнів і рухливих поршневих кілець;
- нейтралізацію кислот, що утворюються при згорянні палива;
- стабільну масляну плівку на захищаються від зносу деталях при будь-яких екстремальних температурних і експлуатаційних режимах роботи двигуна;
- охолодження поршнів, підшипників колінчастого вала і інших деталей двигуна автомобіля за рахунок прекрасної теплопровідності;
- запобігання прориву газів з надпоршневого простору в картер шляхом ущільнення лабіринту поршневих кілець і забезпечення їх рухливості;
- роботу з усіма видами каталізаторів.