Марка мастила | ГОСТ / ТУ | Температура каплепадіння, °С | Пенетрація при 25°С, х10-1 мм | Межа міцності при 20°С, Па | В'язкість при 0°С і 10с-1, Па-с, не більше | Колоїдна стабільність, %, не більше |
Солідол Ж | ГОСТ 1033-79 | 75-87 | 230-290 | 300-600 | 250 | 13 |
Кальцієве універсальне мастило для температур від -30°С до +65°С. | ||||||
Графітне | ГОСТ 3333-80 | 77-85 | 250-280 | 300-700 | 100 | 5 |
Кальцієве мастило для тяжконавантажених механізмів при температурах від -20°С до +70°С. | ||||||
Літол-24 | ГОСТ 21150-87 | 185 | 220-250 | 500-1000 | 280 | 12 |
Літієве багатоцільове мастило, що працює при температурах від -40°С до +120°С. | ||||||
1-13 | ТУ 38.5901257-90 | 120 | 180-250 | 500-1000 | 500 | 20 |
Натрієве універсальне мастило для підвищених температур від -20°С до +110°С. | ||||||
Фіол-1 | ТУ У 23.2-30858281-006:2008 | 185 | 310-340 | 250 | 200 | 25 |
Багатоцільове водостійке мастило для централізованих систем подачі мастила вузлів тертя, що працюють при невисоких навантаженнях в діапазоні температур від -40°С до +120°С. | ||||||
Циатім-201 | ГОСТ 6267-74 | 175 | 280 | 2,5-5,0* | 11000** | 26 |
Малов'язке низькотемпературне мастило для вузлів тертя, що працюють при невисоких навантаженнях з малим зусиллям зсуву в діапазоні температур від -60°С до + 90°С. |
* - при температурі 50°С.
** - при температурі -50°С.
Марка мастила | ГОСТ / ТУ | Температура каплепадіння, °С | Пенетрація при 25°С, х10-1 мм | Межа міцності при 20°С, Па | В'язкість при 0°С и 10с-1, Па-с, не більше | Колоїдна стабільність, %, не більше |
ІП-1-Л | ТУ У 23.2-30858281-006:2008 | 85 | 270-310 | 130* | 250 | 10 |
Кальцієве індустріальне мастило (літнє) для металургійного обладнання, працюючого при температурах від 0°С до +70°С. | ||||||
ІП-1-З | ТУ У 23.2-30858281-006:2008 | 80 | 310-360 | 100* | 150 | 12 |
Кальцієве індустріальне мастило (зимове) для металургійного обладнання, працюючого при температурах выд -10°С до +70°С. | ||||||
Уніол-2М/1 | ТУ У 23.2-30858281-006:2008 | 215 | 280-320 | 250-600* | 160 | 9 |
Кальцієве комплексне мастило для >металургійного обладнання, працюючого при високих навантаженнях в діапазоні температур від -10°С до +150°С. | ||||||
Униол-2М/2 | ТУ У 23.2-30858281-006:2008 | 215 | 320-380 | 150-400* | 110 | 15 |
Кальцієве комплексне мастило для централізованих систем змащування металургійного обладнання, працюючого при температурах від -10°С до +150°С. |
* - при температурі 50°С.
Марка мастила | ГОСТ / ТУ | Температура каплепадіння, °С | Пенетрація при 25°С, х10-1 мм | Межа міцності при 20°С, Па | В'язкість при 0°С и 10с-1, Па-с, не более | Колоїдна стабільність, %, не більше |
Різьбол-ОМ-2 | ТУ У 23.2-30858281-008:2009 | 80 | 330-390 | 50*** | - | 10 |
Мастило, загущене немильним загущувачем, для герметизації та захисту від корозії різьбових з'єднань при температурах від -50°С до + 200°С. | ||||||
Арматол-238 | ТУ У 23.2-30858281-008:2009 | 160 | 300-360 | 150 | 150 | 15 |
Мастило, загущене модифікованим аеросилом, містить графіт. Для герметизації запірних пристроїв гирлового обладнання нафтових і газових родовищ.> | ||||||
Кранол | ТУ У 23.2-30858281-008:2009 | 60 | 35-70 | - | - | - |
Мастило, загущене гідратованим кальцієвих милом, для арматури газових магістралей, газорозподільних і компресорних станцій при тиску до 7,5 МПа. |
*** - при температурі 80°С.
Марка мастила | ГОСТ / ТУ | Температура каплепадіння, °С | Пенетрація при 25°С, х10-1 мм | Межа міцності при 20°С, Па | В'язкість при 0°С и 10с-1, Па-с, не более | Колоїдна стабільність, %, не більше |
ЛЗ-ЦНІІ | ГОСТ 19791-74 | 130 | 200-260 | 700-1000 | 450 | 23 |
Малов'язка олива, загущенна натрієво-кальцієвих милом, містить антиокислювальну і протизносні присадки. Для роликових підшипників залізничних вагонів, при температурах від -40 ° С до + 100 ° С. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 001 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 40°С | К.ч. мг КОН/г, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не вище | Зольність, % |
І-5А | 6-8 | 0,02 | 138 | -15 | 0,005 |
Для легко навантажених високошвидкісних вузлів механізмів, для змащування волокон. | |||||
І-8А | 9-11 | 0,02 | 150 | -15 | 0,005 |
Для легко навантажених високошвидкісних вузлів механізмів та в якості гідравлічної рідини. | |||||
І-12А | 13-17 | 0,02 | 170 | -15 | 0,005 |
Для втулок, підшипників високошвидкісних вузлів механізмів. | |||||
І-20А | 25-35 | 0,03 | 200 | -15 | 0,005 |
Для легко і середньо навантажених зубчастих передач, для гідроприводів верстатного обладнання. | |||||
І-40А | 51-75 | 0,03 | 220 | -15 | 0,005 |
Для узлів промислового обладнання. | |||||
І-50А | 90-110 | 0,05 | 225 | -15 | 0,005 |
Для легко і середньо навантажених редукторів, для гідросистем верстатного обладнання. | |||||
В-403 | 26-35 | 1,00 | 202 | -20 | - |
Для циркуляційних змащувальних систем металорізальних верстатів, для гідроприводів верстатів, автоматичних ліній, важких пресів. | |||||
ІГНСп-20 | 28-36 | 1,50 | 185 | -15 | 0,25 |
Для гідравлічних систем і направляючих ковзання високоточних металорізальних верстатів. | |||||
ІГНСп-40 | 61-68 | 1,50 | 210 | -15 | 0,25 |
Для гідравлічних систем і направляючих ковзання високоточних металорізальних верстатів. | |||||
ІНСп-40 | 50-70 | 2,00 | 190 | -20 | 0,25 |
Для середньо навантажених горизонтальних напрямних ковзання високоточних металорізальних верстатів. | |||||
ІНСп-65 | 100-110 | 2,00 | 190 | -20 | 0,25 |
Для середньо і важко навантажених горизонтальних і вертикальних направляючих ковзання високоточних металорізальних верстатів при загальній системі змащування. | |||||
ІНСп-110 | 175-200 | 2,00 | 200 | -15 | 0,25 |
Для важко навантажених вертикальних і похилих напрямляючих ковзання високоточних металорізальних верстатів. | |||||
ІГП-18 | 24-30 | 1,00 | 180 | -15 | 0,20 |
Для важко навантажених вертикальних і похилих направляючих ковзання високоточних металорізальних верстатів. | |||||
ІГП-38 | 55-65 | 1,00 | 210 | -15 | 0,20 |
Для високошвидкісних коробок передач, легко і середньо навантажених редукторів, підшипників, напрямних, для гідросистем верстатного обладнання. | |||||
ІГП-49 | 76-85 | 1,00 | 215 | -15 | 0,20 |
Для високошвидкісних коробок передач, легко і середньо навантажених редукторів, підшипників, напрямних, для гідросистем верстатного обладнання. | |||||
ІГП-72 | 110-125 | 1,00 | 220 | -15 | 0,20 |
Для середньо навантажених зубчастих і черв'ячних передач, для гідросистем важкого пресового устаткування, циркуляційних систем. | |||||
ІГП-114 | 186-205 | 1,00 | 230 | -15 | 0,20 |
Для середньо навантажених зубчастих і черв'ячних передач, для гідросистем важкого пресового устаткування, циркуляційних систем. | |||||
ІГП-152 | 265-280 | 1,00 | 230 | -15 | 0,20 |
Для навантажених зубчастих і черв'ячних передач, редукторів, коробок швидкостей. | |||||
ІГП-182 | 320-348 | 1,00 | 240 | -15 | 0,20 |
Для навантажених зубчастих і черв'ячних передач, редукторів, коробок швидкостей. | |||||
ІРп-40 ІСП-40 | 62-74 | 1,20 | 200 | -15 | 0,30 |
Для середньо і важко навантажених зубчастих передач. | |||||
ІРп-75 ІСП-65 | 90-110 | 1,20 | 210 | -15 | 0,30 |
Для середньо і важко навантажених зубчастих передач. | |||||
ІРп-150 ІСП-110 | 200-240 | 1,20 | 230 | -15 | 0,30 |
Для редукторів і важко навантажених вузлів тертя, і підшипників. | |||||
ПС-28 | 26-30 (100'C) | 0,02 | 250 | -10 | - |
Для важко навантажених вузлів прокатного обладнання. | |||||
І-220ПВ | 198-242 | 0,40 | 210 | -15 | - |
Для підшипників рідинного тертя прокатних станів. | |||||
І-460ПВ | 414-520 | 0,40 | 240 | -10 | - |
Для підшипників рідинного тертя прокатних станів. | |||||
ІТП-200 | 414-506 | 2,00 | 210 | -15 | 0,50 |
Для важко навантажених зубчастих і черв'ячних редукторів, які працюють при високих температурах. | |||||
ІТП-300 | 612-748 | 2,00 | 210 | -5 | 0,80 |
Для важко навантажених зубчастих і черв'ячних редукторів, які працюють при високих температурах. | |||||
ІТП-500 | 470-520 (50'C) | 2,00 | 275 | -15 | 0,50 |
Для підшипників валків каландрів. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 001 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 100°С | К.ч. мг КОН/г, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не вище | Коксуємість, %, не більше |
Циліндрове 11 | 9-13 | 0,30 | 215 | -5 | 0,7 |
Для парових машин, для тяжко навантажених механізмів, працюючих при малих скоростях. | |||||
Циліндрове 24 | 22-28 | 0,20 | 240 | -20 | 2,2 |
Для циліндрів і золотників паперових машин, для високо навантажених циліндричних зубчастих і черв'ячних передач. | |||||
Циліндрове 32 | 32-50 | 0,20 | 300 | -17 | 2,5 |
Для циліндрів и золотників паперових машин, для високо навантажених циліндричних зубчатих і черв'ячних передач. | |||||
Циліндрове 52 | 50-70 | 0,20 | 310 | -5 | 2,5 |
Для поршневих паперових машин, що працюють з парою до 400'C |
ТУ У23.2 - 30858281 - 002 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 50°С | Лужне число, мг КОН/г, не менше | Зольність сульфатна,%, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не вище |
МПЛ-5 | не менше 5 (100'C) | 0,6 | - | 180 | -10 |
Для вилучення відкладень з систем змащення двигунів, що працюють на мало і середньо вузьких оливах. | |||||
МПТ-2М | 18-22 | 2,0 | 0,30 | 160 | -18 |
Для вилучення відкладень з систем змащення суднових і тепловозних двигунів, бензинових двигунів легкових автомобілів. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 002 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 100°С | Лужне число, мг КОН/г, не менше | Зольність сульфатна,%, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не вище | ІПО витримує, години |
М6з/12Г1 | 12-14 | 7,5 | 1,30 | 210 | -30 | 30 |
Всесезонне для бензинових двигунів легкових автомобілів. | ||||||
М8В | 7,5-8,5 | 4,2 | 0,95 | 207 | -25 | 30 |
Всесезонне для середньофорсованих бензинових двигунів, зимове для автотракторних дизелів. | ||||||
М8Г2К | 8-10 | 6,0 | 1,15 | 210 | -30 | 35 |
Всесезонне для автотракторних двигунів без наддуву. | ||||||
М8Д2М | 8-8,5 | 8,5 | 1,50 | 195 | -30 | 35 |
Всесезонне для високофорсованих дизелів з турбонаддувом. | ||||||
МТ-8П | 8-9 | 2,0 | 0,75 | 180 | -30 | 60 |
Зимове для дво- і чотиритактних дизелів. | ||||||
М10В2 | 10,5-11,5 | 3,5 | 1,30 | 205 | -15 | 30 |
Для автотракторних дизелів без наддуву, суднових, тепловозних, стаціонарних і транспортних дизелів. | ||||||
М10В2С | 11-12 | 4,0 | 1,00 | 210 | -15 | 30 |
Для суднових і автотракторних дизелів, дизель генераторів. | ||||||
М10Г2 | 10,5-11,5 | 6,0 | 1,65 | 205 | -15 | 40 |
Для високооборотних автотракторних дизелів без наддуву. | ||||||
М10Г2К | 11-13 | 6,0 | 1,15 | 220 | -18 | 50 |
Для високофорсованих дизелів без наддуву. | ||||||
М10Д2М | 11,4-13 | 8,2 | 1,50 | 220 | -18 | 60 |
Для високофорсованих дизелів з турбонаддувом. | ||||||
М12ТП | 11-12 | 2,3 | 0,30 | 200 | -15 | - |
Для двотактних двигунів бензопил та ін. | ||||||
М14Б2 | 13,5-14,5 | - | 1,00 | 200 | -15 | - |
Для дво- та чотиритактних тепловозних дизелів. | ||||||
М14В2 | 13,5-14,5 | 4,8 | 1,20 | 210 | -12 | 35 |
Для дво- та чотиритактних суднових і тепловозних дизелів тронкового типу. | ||||||
М14Г2 | 13,5-14,5 | 7,0 | 1,30 | 220 | -12 | 35 |
Для дизелів бурових установок. | ||||||
М14Г2ЦС | 13,5-15 | 9,0 | 1,50 | 215 | -10 | - |
Для тепловозних дизелів, дизель генераторів, редукторів генераторів. | ||||||
М14Д2М | 14-15 | 8,0 | 1,50 | 230 | -15 | 60 |
Для високофорсованих дизелів з турбонаддувом. | ||||||
М14Д2Р | 13,5-14,5 | 10,0 | 1,85 | 215 | -10 | 50 |
Для тепловозних дизелів при роботі на паливі з вмістом сірки до 0,5%. | ||||||
М14ДЦЛ20 | 13,5-15 | 18,0 | 3,00 | 220 | -10 | - |
Для суднових тронкових і крейцкопфних дизелів при роботі на паливі з вмістом сірки до 3,0%. | ||||||
М14ДЦЛ30 | 13,5-15 | 27,0 | 4,60 | 210 | -10 | - |
Для суднових тронкових і крейцкопфних дизелів при роботі на паливі з вмістом сірки до 3,0%. | ||||||
М14ТП | 13,5-15,5 | 1,8 | 0,20 | 215 | -15 | - |
Для двотактних двигунів бензопил та ін. | ||||||
М16В2 | 15-17 | 3,5 | 0,60 | 200 | -15 | - |
Для головних суднових двигунів. | ||||||
М16Г2ЦС | 15,5-17 | 9,0 | 1,50 | 210 | -10 | - |
Для судовых тронковых и крейцкопфных дизелей при работе на топливе с содержанием серы до 3,0%. | ||||||
М16Д2Р | 15,5-16,5 | 10,0 | 1,85 | 225 | -10 | 50 |
Для дво- та чотиритактних суднових дизелів тронкового типу при роботі на паливі з вмістом сірки до 0,5%. | ||||||
МТ-16П | 15,5-16,5 | 4,0 | 1,00 | 210 | -25 | - |
Для транспортних дизелів. | ||||||
МС-20П | 20-22 | 0,9 | 0,24 | 220 | -18 | - |
Для суднових, тепловозних і стаціонарних дизелів на малосірчисту паливі. | ||||||
М20В2 | 18-22 | 3,5 | 1,30 | 235 | -15 | 50 |
Для дизелів бурових установок. | ||||||
М20В2Ф | 19-22 | 2,8 | 0,65 | 230 | -15 | 60 |
Для високофорсованих суднових дизелів. | ||||||
М20Г2 | 19-21 | 9,0 | 1,90 | 235 | -15 | - |
Для двотактних суднових і стаціонарних дизелів. |
ТУ У 23.2 - 30858281 - 007:2008
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 100°С | Лужне число, мг КОН/г, не менше | Індекс в'язкості, не менше | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не вище |
20W-50 КЛАСІК SAE 20W50, API SF/CC |
16,3-19,0 | 6,0 | 110 | 210 | -25 |
Всесезонне для бензинових і дизельних двигунів автомобілів. | |||||
15W-40 КЛАСІК SAE 15W40, API SF/CC |
12,5-16,3 | 6,0 | 115 | 205 | -27 |
Всесезонне для бензинових і дизельних двигунів автомобілів. | |||||
15W-30 КЛАСІК-ДИЗЕЛЬ SAE 15W30, API CD/SF |
9,5-12,5 | 7,0 | 110 | 205 | -27 |
Всесезонне для дизельних двигунів з турбонаддувом. | |||||
15W-40 ЕКСТРА SAE 15W40, API SG/CD |
12,5-16,3 | 7,5 | 120 | 205 | -27 |
Всесезонне для бензинових і дизельних двигунів автомобілів з турбонаддувом. | |||||
15W-40 ЕКСТРА-ДИЗЕЛЬ SAE 15W40, API CF/SG |
12,5-16,3 | 8,5 | 120 | 205 | -27 |
Всесезонне для високофорсованих дизельних двигунів з турбонаддувом. | |||||
10W-40 ЕКСТРА SAE 10W40, API SG/CD |
12,5-16,3 | 7,5 | 125 | 195 | -32 |
Всесезонне для бензинових і дизельних двигунів автомобілів з турбонаддувом. | |||||
10W-40 ЛЮКС SAE 10W40, API SJ/CF |
13,5-16,0 | 8,0 | 130 | 200 | -32 |
Всесезонне для високофорсованих бензинових і дизельних двигунів автомобілів. | |||||
10W-40 ЛЮКС-ДИЗЕЛЬ SAE 10W40, API CG/SJ |
13,5-16,0 | 9,0 | 130 | 200 | -32 |
Всесезонне для високофорсованих дизельних двигунів автомобілів. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 003 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 100°С | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не выще | Індекс задиру (д.і) на ЧШМ, не більше | Іспити на корозію |
АК-15 | 15-17 | 225 | -5 | -(-) | витрив. |
Для прямозубих і черв'ячних передач при температурі оливи в обсязі до 90°С. | |||||
ТЕп-15 | 14,9-15,1 | 185 | -18 | -(0,55) | витрив. |
Для прямозубих і черв'ячних передач при температурі оливи в обсязі до 100°С. | |||||
ТСзп-8 | 7,5-8,5 | 164 | -50 | 392(0,50) | витрив. |
Для прямозубих і черв'ячних передач при температурі оливи в обсязі вище 120°С, працездатний до -50°С. | |||||
ТСп-10 | 10-12 | 128 | -40 | 470(-) | витрив. |
Для прямозубих і черв'ячних передач при температурі оливи в обсязі вище 120°С, працездатний до -50°С. | |||||
ТСп-15К | 14,9-15,1 | 185 | -25 | 539(0,50) | витрив. |
Всесезонне масло для коробки передач вантажних автомобілів і спірально-конічних і черв'ячних передач при температурі оливи в обсязі до 130°С, працездатний до -25 ° С. | |||||
ТАП-15В | 14,9-15,1 | 185 | -20 | 490(-) | витрив. |
Всесезонна олива для коробки передач вантажних автомобілів і спірально-конічних і черв'ячних передач при температурі оливи в обсязі до 130°С, працездатний до -25 ° С. | |||||
ТСп-14гіп | 14-16 | 215 | -25 | 588(-) | витрив. |
Універсальна олива для всіх типів передач. Працює при температурі від -25°С до 140°С. | |||||
ТАД-17і | 17,5-19 | 200 | -25 | 568(0,40) | витрив. |
Універсальне масло для всіх типів передач. Працює при температурі від -25°С до 140°С. | |||||
Нігрол | 27-34 | 215 | -25 | -(-) | витрив. |
Для тракторів та інших сільхозмашин. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 003 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 50°С | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не выще | Масова частка мех. домішок, %, не більше | Массовая доля воды, %, не более |
Осьове марки "Л" | 42-60 | 135 | - | 0,07 | сліди |
Для шийок осей колісних пар і малонавантажених зубчастих редукторів. | |||||
Осьове марки "З" | 22-30 | 125 | -40 | 0,05 | 0,30 |
Для шийок осей колісних пар і малонавантажених зубчастих редукторів, які працюють при низьких температурах. | |||||
Осьове марки "С" | 12-14 | 125 | -55 | 0,04 | 0,10 |
Для шийок осей колісних пар і малонавантажених зубчастих редукторів, які працюють при низьких температурах. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 004 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 100°С | К.ч. мг КОН/г, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче | Масова доля сірки, %, не більше | Коксуємість, %, не більше |
К-19 | 17-21 | 0,04 | 245 | 0,3 | 0,5 |
Для поршневих компресорів технологічних установок середнього і високого тиску. | |||||
КС-19 | 18-22 | 0,02 | 260 | 1,0 | 0,5 |
Для поршневих компресорів середнього і високого тиску. | |||||
КЗ-10 | 9-10 | 0,20 | 205 | 0,65 | 0,2 |
Для поршньових компресорів і ротаційних компресорів. | |||||
КЗ-20 | 17-23 | 0,50 | 250 | 0,35 | 0,45 |
Для важко навантажених поршневих компресорів високого тиску. | |||||
К4-20 | 20-22 | - | 225 | 0,6 | - |
Для поршневих корабельних компресорів високого тиску. | |||||
К2-24 | 21-25 | 0,35 | 270 | 0,5 | 0,5 |
Для багатоступеневих поршневих компресорів високого тиску. | |||||
КП-8С | 7-9 | 0,05 | 200 | 0,3 | 0,05 |
Для турбокомпресорів, з'єднаних з високонавантаженими редукторами. | |||||
СГТ | 7-9 (50°С) | 0,02 | 135 | - | - |
Для змазування та охолодження редукторів і підшипників суднових газових турбін. | |||||
К-12 | 11-14 | 0,15 | 216 | 0,3 | 0,3 |
Для поршневих компресорів низького і середнього тиску при температурі до -25°С |
ТУ У23.2 - 30858281 - 004 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 100°С | К.ч. мг КОН/г, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не вище | Випробування на корозію |
ХФ 12-16 | 16-18 | 0,02 | 174 | -42 | витрив. |
Для компресорів холодильних машин, що працюють на фреонах. | |||||
ХФ 22-24 | 25-28 | 0,04 | 130 | -55 | витрив. |
Для компресорів холодильних машин, що працюють на фреонах. | |||||
ХА-30 | 28-32 | 0,05 | 185 | -38 | - |
Для компресорів холодильних машин, що працюють на аміаку. | |||||
ХА-10 | 10-12(40°С) | 0,02 | 140 | -50 | витрив. |
Для компресорів холодильних машин, що працюють на аміаку. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 004 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 40°С | К.ч. мг КОН/г, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче | Число деемульсіціі, к, не більше | Масова частка осаду після окислення, %, не більше |
Т-22 | 20-23 (50°С) | 0,02 | 180 | 300 | - |
Для високооборотних парових турбін, відцентрових і турбокомпресорів. | |||||
Тп-22С | 29-35 | 0,07 | 186 | 180 | 0,05 |
Для високооборотних парових турбін, відцентрових і турбокомпресорів. | |||||
Тп-30 | 42-50 | 0,50 | 190 | 210 | 0,01 |
Для гідротурбін, відцентрових і турбокомпресорів. | |||||
Тп-46 | 61-75 | 0,50 | 220 | 180 | 0,008 |
Для суднових паросилових установок и допоміжних механізмів. | |||||
Т-30 | 28-32 (50°С) | 0,02 | 180 | 300 | 0,10 |
Для гідротурбін, низькооборотних парових турбін, відцентрових і турбокомпресорів. | |||||
Т-46 | 44-48 (50°С) | 0,02 | 195 | 300 | 0,10 |
Для суднових паротурбінних установок і допоміжних механізмів з гідроприводом. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 004 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 50°С | Зольність %, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче (у відкритому тиглі) | Температура вспышки, °С, не ниже (в зачиненому тиглі) | Коксуємість %, не більше |
МЗМ-16 | 14,5-19 | 0,07 | 170 | 160 | 0,15 |
Для загартування металів при робочих температурах 20-40°С. | |||||
МЗМ-26 | 23,5-27 | 0,07 | 200 | 185 | 0,20 |
Для загартування металів при робочих температурах 30-120°С. | |||||
МЗМ-120 | 109-120 | 0,07 | 260 | 240 | 0,50 |
Для загартування металів при робочих температурах 160-200°С. |
ТУ У23.2 - 30858281 - 005 - 2004
Марка оливи | Кінематична в'язкість при 40°С | К.ч. мг КОН/г, не більше | Температура спалаху, °С, не нижче | Температура застигання, °С, не вище | Зміна обсягу гуми, % |
ВМГЗ | 10-14 (50°С) | - | 135 | -60 | 4,0-7,5 |
Для гідроприводів і систем гідрокерування машин, механізмів при температурі від -60°С до + 70°С. | |||||
МГЕ-10А | 10-14 (50°С) | 0,70 | 96 | -70 | 5,5-7,5 |
Для гідроприводів і систем гідрокерування машин, механізмів при температурі від -60°С до + 70°С. | |||||
АУ | 16-22 | 0,07 | 163 | -45 | - |
Для гідросистем машин і механізмів при температурі від -30°С до + 100°С. | |||||
АУП | 16-22 | 1,00 | 145 | -45 | - |
Для гідросистем машин і механізмів при температурі від -30°С до + 100°С. | |||||
Марка "Р" | 17-22 | - | 163 | -45 | 0-5 |
Для гідродинамічних і об'ємних передач, гідропідсилювачів рульового управління. Забезпечує роботу гідросистеми при -45°С. | |||||
Марка "А" | 30-45 | 0,05 | 175 | -40 | 0-5 |
Для гідродинамічних і об'ємних передач, гідропідсилювачів рульового управління. Забезпечує роботу гідросистеми при -45°С. | |||||
ЭШ | 20-24 (50°С) | 0,10 | 160 | -45 | 0-5 |
Для високо навантажених гідросистем механізмів при температурі від -40°С до + 100°С | |||||
МГТ | 6-7 | - | 160 | -55 | 0-8 |
Для гідромеханічних автоматичних передач. Забезпечує роботу при -45°С. | |||||
МГЄ-46В | 41,4-50,6 | 1,50 | 190 | -32 | - |
Для гідросистем сільгоспмашин і механізмів по тиском до 35 МПа при температурі від -10°С до +80°С. | |||||
МГ-8А | 57-74,8 | - | 200 | -25 | - |
Для гідроприводів навісного обладнання сільгоспмашин і самоскидів. | |||||
ГТ-50 | 11-15 | 2,00 | 165 | -28 | 2,0-6,5 |
Для гідродинамічних передач тепловозів. | |||||
МГ-20 | 17-23 (50°С) | 0,06 | 180 | -40 | - |
Для гідросистем будівельно-дорожніх та інших машин з об'ємними передачами при температурі від -40°Сдо + 75°С. |